TORSDAG

| Postat i: Allmänt
1

Kom hem från träningen för en stund sedan, världens bästa sport verkligen!
Nu ska jag duscha och sedan sova.

Köpte denna tröjan förut, billig och fin! Man ska kunna ha den "urringningen" bak och fram men om jag har den där fram visar jag allt hehe så vet ej riktigt hur det ska gå men får ha det på ryggen:)) kul för er att veta tänkte jag mmm. Det är ljuset som gör den randig!


ONSDAG

| Postat i: Allmänt
0

Sitter just nu och pluggar matte... Är redan skoltrött och det har gått en vecka:)) bra!! Nejdå gillar skolan faktiskt hehe men ajaa! Ska kolla på idol nu samtidigt som jag pluggar (höjdpunkten varje kväll, lol haha..)

Bild från idag!

 
 
Va tvungen att sudda ut Alice, tönt


MÅNDAG

| Postat i: Allmänt
0

Skolan va helt okej idag, när vi slutade gick jag och Alice runt i stan lite sen åkte jag hem och pluggade lite, är klar med det mesta nu har bara franskan kvar och lite så.. När den är klar börjar också idol, älskar det!! Och efter det ska jag stretcha och sen sova! Interessant haha mmmm..


SÖNDAG

| Postat i: Allmänt
1

Igår va jag med pappa hela dagen, så mysigt att träffa honom efter en hel månad! Sedan på kvällen va jag med cheeren på midnattsloppet, usch vad kallt det var! Men man blir riktigt impad av vissa, ex en kille som verkligen va jättestor som kämpade på så bra!!

Jag ska snart träffa Emelie för att ta en promenad och sedan plugga lite plus stretcha! Härligt att bara ta det lugnt :)

Bästis i somras💗


NEW IN FROM LA

| Postat i: Allmänt, shopping
1
 
 
 
 
 
UGG & pefekta träningskläder från mitt favoritmärke!! Tack Jennifer och pappi!

Fredag

| Postat i: Allmänt
0

Är så trött nu så ska sova, har haft en bra dag i skolan och med Amanda som jag nyss kom hem ifrån. Imorgon kommer Anders och hämtar mig vid ett ungefär så åker vi och hämtar pappa på flygplatsen!! Äntligen 😍😍


BLOGGFIX

| Postat i: Allmänt
0


Natti

| Postat i: Allmänt
0

Har haft en väldigt bra dag med Alice (♡♡♡)! Imorgon börjar som sagt skolan igen, vet inte riktigt hur jag ska klara av att gå upp imorgon men hehe, jag är väldigt nervös inför en sak också menmen... Vi hörs imorgon kväll eller under dagen!



TISDAG

| Postat i: Allmänt
1

Godmorgon, har inte bloggat på ett tag men har inte riktigt orkat eller velat haha.. Sen jag bloggade har jag bara varit med kompisar, städat mitt rum osv hehe (stökigt snart igen xdddd). Idag är det sista dagen på sommarlovet, det ska bli väldigt skönt att komma in i rutiner igen även fast det kommer vara väldigt mycket plugg osv.

Jag ska snart göra mig iordning, åka till optikern (hoppas verkligen att min syn har blivit sämre så att jag får linser för senaste gången har jag för lite fel för att ha det, men jag märker ändå av det mycket och jag hatar att ha glasögon på mig...) och sedan träffa Alice tror jag!


Enkelt

| Postat i: Allmänt, Outfit
0
 
 
 
 
Enkelttttttt
 
 

Inlägget skulle kommit upp igår

| Postat i: Allmänt, Outfit
0

Idag har jag varit i stan med mamma, köpt småsaker bara typ!! Sedan åkte jag hem till Alice, är fortfarande här. myyyyys!

 


Alltså mitt hår på bilden är ju så äckligt vill mest spy men hahaha


SOLGLASÖGON

| Postat i: Allmänt, Want
0
Vet att sommaren typ är slut nu, men det är ju faktiskt sol annars också hehe.. Är glad att jag valde de solisarna jag valde men det hade inte suttit fel med ett eller flera par till! Mitt nästa par blir antingen outdoorsman (de längst upp till vänster) eller de med turkost glas! Tycker verkligen att modellen längst ner till vänster är jättesnygg men jag har tyvärr för litet huvud för den moellen.. Och till er som är mörkhåriga , röööda!! Skit ballt! 
 
Till dig som frågade om väskan, jag svarade i kommentarsfältet där du frågade :)) 

NYTT- JACKA

| Postat i: Allmänt, shopping
0
//Nolita//
 

Har länge velat ha denna , och äntligen är den min!! Blev jätteförvånad när jag såg den på REA idag så blev väldigt glad! 
 

FÖDELSEDAGSPRESENT- KLOCKA

| Postat i: Allmänt, shopping
0
//marc by marc jacobs//

NYTT - VÄSKA

| Postat i: Allmänt, shopping
1
 
//Campomaggi// 
Färgen gör sig inte riktigt rättvisa enligt mig på bilden, men ååh vad jag älskar den!! 
 
 

FINASTE VÄNNERNA

| Postat i: Allmänt
1
 
 
 
 
Igår mötte jag upp Johanna och Alice vid fem, jag köpte en väldigt efterlängtad sak så det kändes skönt och bra haha lol... Ni får bilder på den senare. Sedan när vi hade varit i stan åkte vi hem till mig och lagade tacos, ni är så bra tjejer!!
 
 BIlder från Alicefransina.blogg.se 

MINA ÄLSKLINGAR

| Postat i: Allmänt
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I måndags åkte jag och mammi ut till mina kusiner, jättemysigt! Vi kom hem igår då jag inte gjorde så mycket förutom att träna. Ska fixa mig nu och sen träffa Agnes, hoppas ni får en bra dag, puss.