JAG SAKNAR DIG REDAN

| Postat i: Allmänt
2
 

FAVORITER

| Postat i: Allmänt
0
Mina favvo träningskläder. Jag har så mycket shorts och sporttoppar haha.. Men så är det ju när man går i cheer, kan vara de roligaste som finns att köpa alltså!! Dom flesta av mina kompisar undrar varför jag tränar i trosor typ :PPP Haha nej men kläderna på bilden är så fina och sköna! Ni alla kan köpa Nike Pro på stadium eller XXL, jag har två par men behöver verkligen fler eftersom att dom är så användbara!

wishlist

| Postat i: Want
0
 
Jag fyller år snart och har lite svårt att komma på saker som jag önskar mig. Allt detta vill jag ha men det finns inget som kostar mindre än 2900 och det kanske man inte direkt kan önska sig av sina kusiner.. Åh vill bara vara rik?? Men det får kanske bli pengar jag önskar mig, det är ju väldigt bra det med! 

SOMMAR

| Postat i: Allmänt
0
 
 
 
 
Vill inte att det ska bli höst & vinter. Jag hatar vinterjackor, det finns ingenting jag känner mig fulare i!! Men det är ju faktiskt fortfarande sommarlov, så ska ta vara på det nu.
 
 
 
 

Välkommen till min nya blogg!

| Postat i: Allmänt
0

Mitt första inlägg.