Godnatt

| Postat i: Allmänt
0
Nu ska jag sova, är sååå trött efter träningen.. Vill inte ens tänka på hur ont jag kommer ha i min kropp imorgon! Men allt är värt det tillslut :) 
Juste, klippte mig igår! Trivs mycket bättre i kort men mitt hår växer ganska fort sååå får la klippa mig snart igen haha... 





omgggggggg

| Postat i: Allmänt
0
Blir helt hyper, ahhhh.. haha töntig som jag är , men smoed alltsååååå. Skulle göra mycket för att vara Madison Corsello hehe... LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ MYCKET!!!
 

Söndag

| Postat i: Allmänt
0

Plugg hela dagen idag.. Ska skriva arbeten och jag hatar det, föredrar prov! Jaja det är bara att ta tag i det. Får se fram imot träningen ikväll! 

Skoltrött

| Postat i: Allmänt
1




Är riktigt skoltrött just nu, gillar verkligen att vara i skolan!! MEN orkar inte plugget just nu... Usch!!! Går natur och alla ämnen är roliga ju men alla är rätt så tunga också, förutom matten typ som jag alltid har älskat hehe... Fysiken idag va bara : VA?  Jaja... Det är verkligen bara att kämpa på!! 


Börjar blogga igen

| Postat i: Allmänt
0

Tänkte börja blogga igen, najjjss :PPP Här har ni dagens hehe :))

Inte kul :(

| Postat i: Allmänt
0
Ligger just nu här i sängen och tittar på idol, mår inte alls bra, feber oså..:( Blir nog ingen skola imorgon tyvärr, gillar verkligen att vara i skolan hehe. 
Jättekonstigt väder idag?? Ena stunden va det iskallt och regnade, och den andra stunden svettades man typ haha... Vill faktiskt att det ska vara kallt nu så att man kan mysa runt i Uggs :)) 
Nu ska jag fortsätta kolla och sedan bara vila, hatar detta! 

Bild på min favorit❤







Najjjjssss pic mmmm

| Postat i: Allmänt
0

Har gått och blivit förkyld... Så jag har bara vilat hela dagen, men det behövdes så.. Vill så gärna träna imorgon, men är tveksam på att det går, aja får iallafall vara med lite :)) segt verkligen!


Fredag 6/9/13

| Postat i: videor
1


TORSDAG

| Postat i: Allmänt
1

Har inte bloggat på länge men har inte orkat hehe... Sitter just nu och väntar på bussen, sen ska jag iväg direkt och träna! Har inte så mycket att säga, mmm rolig blogg


NATTI

| Postat i: Allmänt
1

Ligger i sängen nu, min kropp är trött efter träningen alltså... Kollade på mitt schema för veckan också: måndag och onsdag <33333333333333

Alltså haha jag gör sånna osammanhängande inlägg, aja godnatt!


SÖNDAG

| Postat i: Allmänt
0
Hej, har inte riktigt haft tid till att blogga men ska försöka bättra mig! I fredags åkte vi ner till Borås för att träffa våra kompisar, jättemysigt! Sedan på lördagen gick vi lite i stan osvvv, därefter åkte jag hem med dom igen, pluggade lite, bakade lite med Ebba osv haha! Sedan var det kräftskiva i stugan:)) 
När jag kom hem gick jag till Amanda och därefter till en fest, blev som det blev men!
 
Nu ska jag fixa lite i mitt rum och plugga.. puss
 
fredagens